søndag den 25. marts 2012

lykken er....

Når hængekøjen er færdig med sit vinterhi!



6 kommentarer:

Pernille - Mormedmere sagde ...

Åh ja sådan en har vi også - kæmpe hit :)
Håber foråret er kommet for at blive!
God aften

betine sagde ...

Ja, den er helt vidunderlig - og kan fx. gå både som sørøverskib, rutchebane og slet og ret hængekøje...

Det har bare at blive her, det forår! Jeg havde bare tæer i sandaler i dag. Så kan man altså ikke gå tilbage til strømper igen :)

Også god aften til dig!

Christina Ravn sagde ...

Åh den er lækker...drømme drømme...

Eline sagde ...

Hej Betine!
Du inspirerede mig, den dag jeg var på besøg hos jer... Har tygget lidt på det her blog-halløj og har nu forsøgt mig med at lave en - men al begyndelse er svær. Måske jeg af og til må bede om lidt tips? Jeg er i hvert fald meget vild med din blog, den er rigtig hyggelig...
Mvh Eline (Hans´mor)
P.s. Jeg er Podilicious ;0)

betine sagde ...

Mmmmm... Den er såååååå dejlig :)

betine sagde ...

Har skyndt mig at kommentere hos dig :)