onsdag den 11. april 2012

lidt nyt...

Det er efterhånden ved at være et stykke tid siden jeg sidst flashede lidt indkøb... Det betyder ikke, at der ikke er kommet nyt til her i det lille gule. (host host) 
Men altså... eeeeej, hvor tiden bare fiser fra mig - jeg når ikke halvdelen af det, jeg gerne vil - glemmer den anden halvdel og ja... Har bare travlt. 
Nåmmen... Det er jeg temmelig sikkert ikke alene om, så nok om det.


Nu flasher jeg det nyeste - og så alligevel ikke helt, for der kom også lidt med hjem fra sommerhusturen i sidste uge. Det må I se, når det er tilbage fra vaskemaskinen :)



smuksakker købt hos Anita på TS, i Ullas etsybutik og hos bloomers kids. Flere af dem havde jeg allerede i andre farver.


skønt retro bondegårdsstof, som søde Mia tippede mig om. 


og smukt gult tapet - også fra Anita. Jeg havde allerede samme print i pink - Vigga fik det på en af væggene her i ferien - det mangler jeg vist også at vise jer. 

Uuuh - og så er der flyttet skønne nye Kahler ting ind i dag. Dem må I se, når der er lys til at tage ordentlige billeder igen.

Og tænk, så er der kun 2 dage til weekend - det er altså lidt underligt med de her uger, som begynder på "den falske dag". 






14 kommentarer:

EM sagde ...

Lækre nye sager.

Er vild med de to blå/lilla stoffer nederst til højre..

Christina sagde ...

oj - misundelse er en grim grim ting - men hva -jeg er s.... misundelig på alle dine lækre indkøb. jeg ville engang imellem ønske at jeg boede i dk, men på den anden side så ville jeg jo a l d r i g have nogen penge ;)

Helle Jakobsen sagde ...

Lutter dejlige sager du har købt. Er spændt på at se dine nye ting fra Kähler - dem kan man aldrig få for mange af :0)

Annchen sagde ...

Lækre sager du har fået hevet hjem;) Jeg har været "offline" et par uger - så ser først både bloomerskids' nye stoffer og Ullas biks nu - træls, men måske okay for økonomien;)

Louise sagde ...

f..... nogle lækre sager du har fået fat i der..... hvad skal jeg mon bestille nu.... ha ha....

Du har ikke sendt min paddehat endnu vel?? den er nemlig ikke kommet.....

Glæder mig til at se dine kommende projekter...

Mia sagde ...

Hej Betine

Lækre sager du har købt...og ja, det grønne stof er bare så skønt!

Jeg har nye grufulde beretninger fra børnehaven, som jeg må dele med dig..suuuk!!

KH Mia

LeizyB sagde ...

Hold da op nogle lækre indkøb! Og kender kun alt for godt det med tiden der flyver afsted - forstå ikke hvor dagene bliver af!

betine sagde ...

Det er jeg også :) De er fra Ullas biks.

betine sagde ...

He he... Det har jeg heller aldrig :)

betine sagde ...

Nej vej :)

betine sagde ...

Hi hi... Ja, det er helt sikkert nok meget godt for økonomien... :)

betine sagde ...

Hi hi... Jeg er sikker på at du nok skal finde på noget :)

betine sagde ...

Ja, det er bare lækkert.

Og ÆV!

KH.

betine sagde ...

Nej, jeg fatter det simelthen bare heller ikke... Ønsker mig virkelig mange mange flere timer i døgnet.